تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: آزمون استخدامي حتما تيرماه برگزار مي شود
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 - 03:57     کد خبر: 25960

فرهنگيان نيوز - تدبير:

خبرگزاري پانا: رئيس برنامه ريزي ومنابع انساني و فناوري اطلاعات آموزش و پرورش گفت: از 10 هراز نيرويي كه براي استخدام در آموزش و پرورش مجوز گرفتيم 5 هزار نيرو با گذراندن 2 ترم تحصيلي در دانشگاه فرهنگيان از مهرماه 95 وارد كار مي شوند.

خسرو نظري در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، پيرامون استخدام وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان مديريت و برنامه ريزي به آموزش و پرورش مجوز استخدام 10 هزار نيرو را در اين وزارت خانه داده كه 5 هزار از آن ها در قالب روند ديپلم به ليسانس است.

وي ادامه داد: اين افراد براي سال جاري وارد دانشگاه شده و طبق روال سال هاي گذشته فارغ التحصيل مي شوند.

رئيس برنامه ريزي ومنابع انساني و فناوري اطلاعات آموزش و پرورش اشاره كرد: 5 هزار نيروي مابقي را دانشگاه فرهنگيان به وزارت آموزش و پرورش فرصت مي دهد، تا از فارغ التحصيلان ساير دانشگاه ها و حوزه هاي علميه براي تامين كمبودها استفاده كند.

نظري تصريح كرد: بررسي هايي قابل انجام است كه در اختيار وزارت خانه قرار مي دهيم تا تمهيدات لازم را براي برگزاري آزمون استخدامي در تيرماه فراهم كنيم.

وي خاطرنشان كرد: اين افراد براي مهرماه سال جاري پس از گزينش وارد دانشگاه فرهنگيان مي شوند و 2 ترم تحصيلي آموزش صلاحيت هاي معلمي را ديده پس از اخذ گواهينامه مهرماه سال 95 وارد كار مي شوند.
 

 


برگشت به تلکس خبرها