تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: بازنشستگي فرهنگيان با ۲۵ سال خدمت
دوشنبه، 17 فروردین 1394 - 12:32     کد خبر: 25552

فرهنگيان نيوز - تدبير:

معاون پشتيباني وزارت آموزش وپرورش گفت: فرهنگيان با ۲۵ سال خدمت مي توانند بازنشسته شوند.

به گزارش گروه اشتغال «خبرگزاري دانشجو»، معاون پشتيباني وزارت آموزش وپرورش گفت: فرهنگيان با ۲۵ سال خدمت مي توانند بازنشسته شوند.


محمد بطحايي افزود‌: با درخواست بازنشستگي معلمان مازاد و فرهنگياني كه  كسر ساعت خدمتي دارند و آموزش وپرورش نياز به فعاليت آن ها ندارد موافقت مي شود.
 

وي گفت: فرهنگيان زن سرپرست خانوار و فرهنگياني كه بيماري هاي صعب العلاج دارند براي بازنشستگي پيش از موعود در اولويت هستند.
 

معاون پشتيباني وزير آموزش و پرورش ادامه داد:‌ فرهنگيان مي توانند درخواست بازنشستگي پيش از موعود خود را به اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود ارائه كند تا به درخواست آن ها رسيدگي شود.
 

بطحايي گفت: تاكنون به غير از موارد نادري كه نياز ويژه به ماندن فرهنگيان در آموزش و پرورش بوده با درخواست بازنشستگي پيش از موعد 4 هزار نفر از فرهنگيان موافقت شده است.
 

وي از تغيير بيمه طلايي فرهنگيان در سال 94 نيز خبر داد و افزود: ارديبهشت امسال چهار بسته بيمه اي با شرايط متنوع جايگزين بيمه طلايي فرهنگيان مي شود.
 

معاون پشتيباني وزير آموزش و پرورش ادامه داد: حق سهم پرداختي فرهنگيان در هر يك از چهار بسته بيمه اي متفاوت است و فرهنگيان مي توانند بر اساس نوع خدمات درماني كه در هر بسته ارائه مي شود نوع بسته بيمه خود را انتخاب كنند.


بطحايي گفت‌: در يكي از بسته هاي بيمه اي خدمات عينك و دندانپزشكي براي فرهنگيان در نظر گرفته شده است.
 

وي افزود: به دليل بروز مشكلات مالي آموزش و پرورش در سال 93 اين وزارتخانه 100 ميليارد تومان به شركت بيمه آتيه سازان حافظ بدهكار است كه در چند روز آينده پرداخت مي‌شود.
 

معاون پشتيباني وزير آموزش و پرورش گفت: بر اساس قراردادي كه سال گذشته با شركت بيمه آتيه سازان حافظ بسته شده است اين شركت بيمه اي ملزم به ارائه خدمات بستري و كلينيكي به فرهنگيان تا پايان ارديبهشت خواهد بود.
 

وي همچنين از پرداخت 22 ميليارد توماني مطالبات بيمه اي فرهنگيان به شركت بيمه ايران كه شركت بيمه عامل بيمه طلايي فرهنگيان در سال‌هاي گذشته بود خبر داد و افزود:‌ فرهنگياني كه بالاي يك ميليون تومان براي خدمات بيمارستاني و درمان پرداخت كرده اند و هزينه‌آن را هنوز دريافت نكرده اند مي توانند با ارائه مدارك پزشكي هزينه پرداختي را دريافت كنند.

 


برگشت به تلکس خبرها