تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: ۹۰ هزار خودروي ليزينگي در بين فرهنگيان كشور توزيع شد
دوشنبه، 8 دی 1393 - 02:07     کد خبر: 24085

فرهنگيان نيوز - تدبير:


 مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان با اشاره به توزيع ۹۰ هزار خودروي ليزينگي تاكنون از طريق اين صندوق در بين فرهنگيان، گفت: ۲۲ هزار و ۵۰۰ خودروي ليزينگي در سال تحصيلي ۹۳ - ۹۲ بين فرهنگيان توزيع شد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از رشت، شهاب‌الدين غندالي بعد از ظهر امروز در جمع فرهنگيان گيلان با بيان اينكه اين صندوق به تعهدات خود نسبت به فرهنگيان پايبند است، اظهار داشت: اعضاي موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان افزايش يافته است.

وي با بيان اينكه دفتر موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان در استان‌هاي كشور فعال مي‌شود، افزود: اكثريت فرهنگيان كشور در موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان عضو هستند.

مديرعامل موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان با اشاره به خدمات رفاهي اين صندوق به فرهنگيان، گفت: امسال 22هزار و 505 دستگاه خودروي ليزينگي به فرهنگيان سراسر كشور اعطا شده است.

غندالي با اشاره به تنوع خودروهاي ليزينگي ارائه شده به فرهنگيان، تصريح كرد: ميانگين وام پرداختي به اعضا حدود ١٠٠ ميليون ريال است كه با حداقل بهره و بازپرداخت ٣٦ تا ٤٠ ماهه است.

وي با بيان اينكه طرح فرهنگ به منظور ارائه كالاهاي مصرفي با تخفيف‌هاي مناسب در قالب فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در سراسر كشور اجرا مي‌شود، خاطرنشان كرد: طراحي و اجراي كارت متوازن و اعطاي وام به فرهنگيان عضو نيز از ديگر برنامه‌هاي رفاهي در دست اقدام اين مؤسسه است.

مديرعامل موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان تصريح كرد: اين موسسه به عنوان يك موسسه رفاهي و خدماتي و بنگاه اقتصادي با استفاده از واريزي اعضا و واريزي دولت به فعاليت اقتصادي مي‌پردازد تا براي فرهنگيان سودآوري ايجاد كند.

غندالي افزود: موسسه در دوره‌هاي مختلف به ويژه در يك سال اخير تلاش كرده از يك بنگاه صرف اقتصادي خارج شده و نيازهاي رفاهي فرهنگيان عضو را نيز در اولويت برنامه هاي خود قرار دهد.

وي با اشاره به اينكه به دنبال طرح‌هاي خدماتي و رفاهي ويژه فرهنگيان هستيم، تصريح كرد: دولت 400 ميليارد تومان از محل بخش اعتبارات دولتي صندوق به اين موسسه بدهكار است كه پيگير دريافت اين مطالبات هستيم.

غندالي با اشاره به افتتاح فروشگاه فرهنگيان گيلان، اظهار داشت: اين فروشگاه مجهز براي بهره‌برداري و رفاه فرهنگيان استان راه‌اندازي شده تلاش ما اين است با راه‌اندازي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در خدمت‌رساني به جامعه فرهنگيان قدم‌هاي موثري برداشته شود.

وي با بيان اينكه اين فروشگاه مختص فرهنگيان راه‌اندازي شده است، افزود: فرهنگيان از تخفيف‌هاي ويژه‌اي برخوردار مي‌شود و خريد نيز براي عموم آزاد است.

مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان كشور با اشاره به راه‌اندازي دفتر صندوق ذخيره فرهنگيان گيلان، گفت: اين دفتر با هدف ارتباط بيشتر با اعضاي فرهنگيان و جامعه فرهنگيان راه اندازي شد.

غندالي، بهره‌مندي از ظرفيت اقتصادي استان را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: با توجه به ظرفيت‌ و توانمندي‌هايي كه در استان وجود دارد  بايد در حوزه تعليم و تربيت و توجه بيشتر به فرهنگيان در استان افزوده شود.

وي تاكيد كرد: برنامه‌هاي مختلفي در حوزه فرهنگيان برنامه‌ريزي شده اين برنامه‌ها پس از جمع‌بندي نهايي از طريق رسانه‌ها اعلام مي‌شود.

به گزارش تسنيم، افتتاح ساختمان بيمه معلم گيلان از ديگر برنامه‌هاي مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان كشور است.


برگشت به تلکس خبرها