تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: مشكلات فرهنگيان براي دريافت خدمات و هزينه بيمه طلايي
پنجشنبه، 19 تیر 1393 - 03:15     کد خبر: 20235

فرهنگيان نيوز - تدبير:
برخي فرهنگيان كه بيمار هستند امكان اين كه چند ساعت وقت صرف كنند و از اين طرف شهر به آن طرف شهر براي مراجعه به منطقه آموزش و پرورش بروند را ندارند و يا كسي را ندارند كه براي كار آنها و مثلا دريافت 40 تا 50 هزار تومان به نمايندگي بيمه در آموزش و پرورش مراجعه كند و وقتي بيمار هستند چگونه مي خواهند براي پيگيري كار خود و دريافت پول بيمه يك روز وقت صرف كنند. ضمن اين كه وقتي قرارداد بيمه طلايي دوازده ماهه است چرا بايد خدمات آن 10 ماهه باشد. حتي اگر پايان تيرماه هولوگرام توزيع شود بازهم عملا 10 ماه خدمات ارائه مي شود و دو ماه كمتر مي شود.
گروه اجتماعي - تعدادي از فرهنگيان و كاركنان آموزش و پرورش كه براي دريافت هزينه و خسارت بيمه طلايي فرهنگيان، به نمايندگي هاي بيمه آتيه سازان حافظ در مناطق آموزش و پرورش مراجعه كرده اند، با انتقاد از روند پرداخت هزينه ها و مشكلات موجود مي گويند قرارداد بيمه طلايي فرهنگيان از اول خرداد شروع و به مدت يكسال ادامه دارد. اما امسال فرهنگيان با مشكلات بسياري نظير كاغذبازي و مراجعه براي دريافت معرفي نامه و ارائه اسناد و مدارك براي دريافت هزينه درمان و ساعت ها و روزها اتلاف وقت مواجه هستند.
 
 
مشكلات فرهنگيان براي دريافت خدمات و هزينه بيمه طلايي
 
 
به گزارش بولتن نيوز،  برخي فرهنگيان كه بيمار هستند امكان اين كه چند ساعت وقت صرف كنند و از اين طرف شهر به آن طرف شهر براي مراجعه به منطقه آموزش و پرورش بروند را ندارند و يا كسي را ندارند كه براي كار آنها و مثلا دريافت 40 تا 50 هزار تومان به نمايندگي بيمه در آموزش و پرورش مراجعه كند و وقتي بيمار هستند چگونه مي خواهند براي پيگيري كار خود و دريافت پول بيمه يك روز وقت صرف كنند. ضمن اين كه وقتي قرارداد بيمه طلايي دوازده ماهه است چرا بايد خدمات آن 10 ماهه باشد. حتي اگر پايان تيرماه هولوگرام توزيع شود بازهم عملا 10 ماه خدمات ارائه مي شود و دو ماه كمتر مي شود.
 
با وجود گذشته 50 روز از موعد تمديد اين قراردادهاي يكساله، هنوز هولوگرام مربوط به دفترچه هاي بيمه فرهنگيان توزيع نشده است و فرهنگيان براي دريافت هزينه خود با مشكلات مختلفي مواجه هستند و بايد ساعت ها وقت تلف كنند و به نمايندگي بيمه در مناطق آموزش و پرورش مراجعه كنند و با مشكلات كاغذبازي و ايرادهاي مختلفي كه نماينده بيمه مي گيرد مواجه مي شوند.
 
فرهنگيان بايد اسناد و مدارك شامل دفترچه، قبض پرداخت خدمات پزشكي و درماني، گزارش راديولوژي يا ام آر اي ،نسخه و... را ارائه دهند. در موارد مختلفي در مورد مشخص نبودن تاريخ ياكامل نبودن اسنادو مسائل ديگر ايراد گرفته مي شود و از پرداخت هزينه امتناع ميشود.
بسياري از فرهنگيان به خاطر اين مشكلات و هزينه فرصت و اتلاف وقت و برخوردهايي كه از نمايندگان بيمه و آموزش و پرورش و... مي بينند قيد دريافت هزينه ي پرداختي  را مي زنند  و حاضر نيستند كه اين برخوردها را ببيند و ...
يكي از فرهنگيان كه براي دريافت هولوگرام دفترچه بيمه مراجعه كرده بود ضمن انتقاد از تاخير تقريبا دو ماهه دريافت هولوگرام گفت: فرهنگيان از اوايل خرداد تا آخر شهريور به خاطر تعطيلي مدارس، فرصت دارند كه پرونده پزشكي خود را پيگيري كنند و سلامت و درمان خود را در برنامه زندگي خود قرار دهند تا در فصل بازگشايي و كار مدارس، مجبور به ترك مدرسه و كلاس نشوند. اما متاسفانه امسال دو ماه از اين فرصت به خاطر عدم توزيع هولوگرام از دست رفته است.
 
 
مشكلات فرهنگيان براي دريافت خدمات و هزينه بيمه طلايي
 
 
وي افزود: شركت بيمه آتيه سازان حافظ  اعلام كرده كه در 720 منطقه آموزش و پرورش كشور نماينده رسمي دارد و فرهنگيان براي دريافت معرفي نامه يا هزينه هاي درماني خود نياز به مراجعه به شهرهاي مجاور را ندارند وامسال بيش از يك ميليون و 900 هزار نفر از فرهنگيان تحت پوشش بيمه طلايي قرار گرفته‌اند كه نسبت به سال قبل 100 هزار نفر افزايش داشته است. اما آيا بر نحوه برخورد نماينده بيمه با فرهنگيان و پرداخت هزينه هاي آنها و قبول اسناد و مدارك فرهنگيان نظارت مي شود؟ آيا كيفيت اجراي طرح بيمه طلايي نيز مورد توجه است يا اين كه تنها تبليغ مي كنند كه چنين طرحي با اين گستردگي در حال اجراست.
همچنين اعلام كرده اند كه براي جلوگيري از وقوع هرگونه وقفه در امر خدمت رساني به همكاران عضو بيمه طلايي، از تاريخ 1 خرداد93 براي همه بيمه شدگاني كه نياز به خدمات بيمارستاني(بستري) داشته‌اند، توسط شركت آتيه سازان حافظ معرفي نامه صادر شده است و اين روند بدون وقفه تا الصاق هولوگرام در دفترچه‌هاي بيمه ادامه خواهد داشت.
در ضمن با هماهنگي‌هاي انجام شده در تمامي استان‌ها و ادارات كل، از تاريخ 11تيرماه  اسناد و مدارك هزينه‌هاي پزشكي بيمه‌شدگان كه از اول قرارداد رأسا پرداخت نموده‌اند، توسط نمايندگان شركت مذكور دريافت و خسارات و تعهدات پس از رسيدگي قابل پرداخت خواهد بود و لازم به ذكر است براي انجام اين امر، نيازي به ارايه كارت و يا دفترچه نشان‌دار نيست و صرفا ثبت مشخصات همكار در ليست بيمه شدگان ملاك عضويت، رسيدگي و پرداخت خسارات است.
 
 اگرچه براساس اسناد و مدارك امكان مراجعه به بيمه وجود دارد اما نوع برخوردها و اتلاف وقتي كه وجود دارد و در شان فرهنگيان نيست باعث شده كه عملا استفاده اي از خدمات بيمه نمي كنند و برخي با هزينه شخصي خود و بدون حمايت بيمه به درمان مي پردازند ويا درمان خود را به تاخير انداخته اند.
وي ادامه داد: نكته ديگر، حذف بسياري از خدمات درماني مثل دندانپزشكي از ليست بيمه طلايي است و با اين كه اعلام شده 1900 مركز خدمات به بيمه طلايي فرهنگيان مي دهند، اما عملا كيفيت و نوع خدمات كمتر از گذشته شده است و دريافت پول نيز با مشكلات بسياري مواجه است.
وي تصريح كرد: متاسفانه هيچگونه اطلاع رساني درستي در اين زمينه وجود ندارد كه نشان دهد بالاخره كي قرار است تاريخ دقيق توزيع هولوگرام بيمه طلايي فرهنگيان مشخص شود. يك مسوول 15 تيرماه را اعلام كرده، ديگري پايان تيرماه را اعلام كرده و علت اين تاخير دو ماهه مشخص نيست. بايد به صورت شفاف مشخص شود كه علت چه بوده است آيا كم كاري و سوء مديريت مراكز مربوطه باعث اين كار شده يا كمبود بودجه و مسائل مالي چنين وضعيتي را ايجاد كرده است.
وي افزود: وقتي دولت و آموزش و پرورش باتبليغات فراوان در كنار حقوق كم فرهنگيان، چنين خدماتي را در بوغ و كرنا كرده اند،و بابت آن بودجه در نظر گرفته اند و يك ميليون فرهنگي را در رابطه با اين خدمات درگير كرده اند، چرا هر سال تعدادي از خدمات درماني را كم مي كنند و رقم و كيفيت هزينه ها و نوع پرداخت هزينه را با مشكل مواجه مي سازند؟ اگر قرار بوده كه هولوگرام توزيع شود چرا با دو ماه تاخير هنوز كاري انجام نشده و چرا از ابتداي سال اين كار را در دستور كار قرار نداده اند تا به موقع و از ابتداي خرداد به دست فرهنگيان برسد؟
يكي ديگر از مراجعه كنندگان به منطقه آموزش و پرورش، گفت: بيش از 90 درصد فرهنگيان تحت پوشش بيمه سلامت (خدمات درماني) هستند، و دفترچه هاي بيمه آنها بايد نشاندار شود تا مشكل الزام ارائه معرفي نامه براي دريافت خدمات بيمه تكميلي حل خواهد شد و ادغام بيمه پايه و تكميلي  انجام شود و بيمه تكميلي با همين دفترچه ها قابل ارائه باشد دفترچه هاي بيمه نيز نمود و ارزش پيدا كند.
اما باوجود تاخير  45 روزه و با آن كه اكبر حاجيلو مسوول اداره كل پشتيباني آموزش و پرورش  از توزيع هولوگرام دفترچه‌هاي بيمه طلايي فرهنگيان از15 تيرماه 93 خبر داده، هنوز اين هولوگرام ها توزيع نشده است. مسوولان بايد توجه داشته باشند كه آن چه به دفترچه فرهنگيان ارزش مي دهد تنها طرح روي كاغذ نيست بلكه سرعت در اجراي اين طرح و نوع برخورد نماينده بيمه با فرهنگيان و قبول هزينه هاي آنها نيز اهميت دارد. تنها نبايد به نام بيمه طلايي توجه شود بايد ديد كه چه خدماتي و با چه رقمي ارائه خواهد شد؟
وي افزود: اعلام شده كه تعداد مراكز درماني سرپايي طرف قرارداد بيمه طلايي از 156 مركز به 1900 مركز افزايش يافته است اما دريافت خدمات و پول مربوط به هزينه آنها از بيمه، وقت گير و مشكل است و در اين گرما و ترافيك، صرف نمي كند كه براي هر رقمي به بيمه و آموزش و پرورش مراجعه شود و ساعت ها وقت تلف شود.
 
مشكلات فرهنگيان براي دريافت خدمات و هزينه بيمه طلايي
 
 
 
شايد پايان تيرماه
 
افشين مقصودي، مديرعامل شركت بيمه آتيه سازان حافظ در مورد نصب هولوگرام بيمه طلايي بر روي دفترچه‌هاي بيمه شاغلين آموزش و پرورش گفت: قرار بود هولوگرام‌هاي بيمه طلايي از 20 تير توزيع شود كه اين امر با پنج، شش روز تاخير نهايتا تا پايان تيرماه انجام خواهد شد. فرآيند چاپ هولوگرام ها در حال انجام است و پس از 25 تيرماه اعلام خواهيم كرد كه شاغلين آموزش و پرورش چگونه به ادارات تعاون اين وزارتخانه در استان ها مراجعه و دفترچه هاي بيمه سلامت خود را نشاندار كنند.
 
 
مشكلات فرهنگيان براي دريافت خدمات و هزينه بيمه طلايي
 
البته هم اكنون نيز شاغلان آموزش و پرورش مي توانند بدون هيچ مشكلي به ادارات تعاون سراسر كشور مراجعه و معرفي نامه لازم را براي مراجعه به مراكز درماني طرف قرارداد دريافت كنند و از خدمات درماني تعهد شده بهره مند شوند.
در اين زمينه لازم است كه مسوول محترم و نمايندگان بيمه به همكاران خود در مراكز آموزش و پرورش سري بزنند و از نزديك با فرهنگيان صحبت كنند كه آيا واقعا هيچگونه مشكلي در اين زمينه وجود ندارد و فرهنگيان راحت هزينه خود را دريافت مي كنند؟!
وي با بيان اينكه هدف از درج هولوگرام بر روي دفترچه هاي بيمه سلامت فرهنگيان، حذف فرايند دريافت معرفي نامه از شعب آتيه سازان حافظ و ادارات تعاون آموزش و پرورش است، اظهار كرد: با اين اقدام فرآيند خدمت رساني تسهيل شده و به حداقل زمان ممكن مي رسد.اين هولوگرام ها امنيتي بوده و قابل جعل نيستند، شماره سريالي بر روي آنها نصب مي شود كه اختصاصا به صاحب همان دفترچه تعلق دارد و قابل استعلام و پيگيري است.
 
به گفته وي در گام اول نصب هولوگرام بر روي دفترچه هاي شاغلين آموزش و پرورش انجام خواهد شد و سپس دفترچه بيمه بازنشستگان فرهنگي در دستور كار قرار مي گيرد.
 
 
 
فرهنگيان براي دريافت خسارت فعلا نياز به الصاق هولوگرام روي دفترچه‌ها ندارند
 
فرشيد سياري مديركل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اينكه هولوگرام بيمه طلايي بايد از ضريب امنيتي بالايي برخوردار باشد، تا زمان آماده شدن فرهنگيان عضو براي دريافت خسارت نيازي به الصاق هولوگرام بر روي دفترچه‌ها ندارند.
اين وزارتخانه  در راستاي تامين حداكثري هزينه‌هاي درماني فرهنگيان  از سال 1389 قرارداد بيمه تكميلي درمان را تحت عنوان بيمه طلايي با شركت بيمه ايران منعقد كرد  و طي چهار سال متوالي بيش از 1.9 ميليون  نفر از فرهنگيان و خانواده آنها تحت پوشش اين بيمه قرار گرفته و از مزاياي آن بهره‌مند شدند.
عليرغم مشكلات موجود در روند اجراي قرارداد، اين پوشش بيمه باعث ايجاد رضايت نسبي در بين فرهنگيان شده و قطعا اين رضايت تاثير بسيار مطلوبي در امر تعليم و تربيت و نظام آموزشي كشور داشته است در همين راستا و به جهت ترغيب و تشويق فرهنگيان  براي عضويت در بيمه درمان تكميلي و تلاش براي افزايش سطح رضايت مندي آنها از اولين سال اجراي اين قرارداد مقرر گرديد، بخشي از حق بيمه طلايي توسط وزارت متبوع پرداخت شود  كه اين امر تا پايان سال 1391 محقق و سهم دولت به شركت بيمه ايران پرداخت و تسويه شد.
 
 
مشكلات فرهنگيان براي دريافت خدمات و هزينه بيمه طلايي
 
 
پرداخت  50 درصد حق بيمه توسط وزارتخانه از خردادماه
 
سياري افزود: اما از اواخر تيرماه 91 به دليل تشديد تحريم‌ها و مشكلات مالي حاكم بر كشور و دستگاه‌هاي اجرائي، اين وزارتخانه  نتوانست منابع مالي مورد نظر را تامين نمايد؛ براي سال 1393 نيز حسب دستور وزيرآموزش و پرورش مقرر شد  با برنامه‌ريزي و تامين اعتبار لازم نيمي از حق بيمه توسط بيمه شدگان و مابقي توسط وزارت متبوع پرداخت شود و پرداخت  50 درصد حق بيمه توسط وزارتخانه از خردادماه آغاز شده است.
 
وزارت آموزش و پرورش با وجود سابقه همكاري چهارساله با شركت بيمه ايران و  اعلام برنامه و اهتمام در خصوص رفع اختلافات و موانع، متاسفانه به دليل ابراز عدم تمايل براي ادامه همكاري از طرف بيمه ايران، موفق به عقد قرارداد جديد در سال 93 نشده است.
در خصوص عدم پرداخت هزينه‌هاي بيمه شدگان توسط شركت بيمه ايران در ماه‌هاي پاياني قرارداد، پيگيري و مكاتباتي با شركت مذكور و بيمه مركزي به عمل آمده و اميد است با مرتفع شدن مشكلات في مابين در اسرع وقت نسبت به پرداخت هزينه‌ها و خسارت بيمه شدگان اقدام لازم به عمل آيد.
 
سياري در خصوص مجوز قانوني فعاليت شركت آتيه‌سازان حافظ كه از بحث‌هاي مهمي است بيان داشت: خيلي روشن به معلمان اعلام مي‌كنم اين شركت با توجه به پيشنهاد معاونت نظارت راهبردي رئيس جمهور و به استناد بند «ب» ماده 38 قانون برنامه پنجم، اساسنامه سازمان سلامت با نامه شماره 102828/ ت 47644 هـ مورخ 22/5/91 به تصويب هيات وزيران و در تاريخ 3/4/91 با نامه  شماره 47050/30/91 به تاييد شوراي  نگهبان رسيده است و براساس بند «ز» ماده يك اين اساسنامه ارائه كليه خدمات بيمه پايه و مكمل از وظايف اين سازمان است و شركت آتيه سازان نيز به عنوان كارگزار اين سازمان، متولي ارائه خدمات بيمه مكمل به آحاد جامعه است؛ضمنا فعاليت اين شركت توسط ديوان محاسبات كشور، معاونت حقوقي و امور مجلس رياست جمهور و سازمان بازرسي كل كشور مورد تاييد قرار گرفته و در حال حاضر اين شركت مجري بيمه تكميلي درمان بيش از 5 ميليون نفر است.
 
وي يكي از مزيت‌هاي اين شركت را ارتباط مستقيم آن با سازمان بيمه سلامت برشمرد و گفت: قطعا مي‌توان با انعقاد اين قرارداد از ظرفيت‌هاي سازمان مذكور از جمله تجميع بيمه پايه و مكمل و شبكه گسترده سازمان بيمه سلامت در سراسر كشور بهره‌مند شد.
 
حذف خدمات دندانپزشكي
 
مديركل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اين پرسش كه «تعهدات قرارداد چگونه است و چرا دندانپزشكي از خدمات بيمه‌اي معلمان حذف شده است؟» افزود: دراين قرارداد هيچ تغييري به جز حذف خدمات دندانپزشكي در تعهدات صورت نپذيرفته و همه هزينه‌هاي درماني سرپايي و بستري بيمه شدگان (بدون سقف) قابل پرداخت است و بعضا تغييرات مثبتي نيز در تعهدات قرارداد صورت پذيرفته است و حذف خدمات دندانپزشكي نيز به علت افزايش نرخ حق بيمه (حداقل ماهيانه 11 هزار تومان)، محدوديت پرداخت خسارت (200 هزار تومان در سال ) و قوانين و مقررات سختگيرانه شركت‌هاي بيمه براي پرداخت اين خسارت (اجراي طرح درمان، تاييد پزشك معتمد بيمه، ارايه گرافي قبل و بعد از ارايه خدمت و...) و كمبود مراكز طرف قرارداد در تمامي شهرهاي كشور بوده است؛ لذا در نظر است با بهره‌مندي از امكانات مراكز بهداشتي و درماني متعلق به وزارت متبوع و با در نظر گرفتن تسهيلات مناسب اين خدمات را به بيمه‌شدگان در سطح كشور ارائه كرد.
 
سياري در خصوص اينكه «صدور كارت بيمه و تسهيل مراجعه معلمان به مراكز درماني در چه مرحله‌اي است؟»ياد آور شد: اتفاق خوب اين است كه با توجه به ارتباط مستقيم اين شركت با سازمان بيمه سلامت مقرر شد بعد از ثبت‌نام و پذيرش عضو جديد و ارسال ليست نهايي بيمه‌شدگان، دفترچه بيمه‌پايه، نشان‌دار و اين افراد همزمان بتوانند از خدمات بيمه‌پايه و مكمل در مراكز طرف قرارداد بهره‌مند شوند.
 
وي اضافه كرد: از طرفي هماهنگي‌هايي به عمل آمده كه شركت بيمه آتيه‌سازان حافظ به محض تكميل اطلاعات و ارسال ليست نهايي به شعب طرف قرارداد، هولوگرام تهيه شده براي شناسايي فرهنگيان عضو بيمه تكميلي درمان «طلايي» جهت درج در صفحه نخست دفترچه بيمه پايه بيمه شدگان، در اختيار ادارات و مناطق و نواحي تابعه قرارگيرد.
 
لازم به ذكر است كه طبق توافقات به عمل آمده بين شركت آتيه سازان حافظ و سازمان بيمه سلامت مقرر شده است، پس از يك مرحله الصاق هولوگرام بر روي دفاتر بيمه و درصورت اتمام و لزوم تمديد دفترچه مذكور، دفترچه هاي نشان‌دار (تحت پوشش بيمه طلايي شركت آتيه‌سازان حافظ) صادر و دراختيار بيمه شدگان  قرار گيرد و با توجه به اينكه اين هولوگرام حتما بايد از ضريب امنيتي بالايي برخوردار باشد به محض آماده شدن اين هولوگرام ها به فرهنگيان درباره زمان توزيع و الصاق هولوگرام‌ها اطلاع رساني خواهد شد، هرچند تمامي فرهنگياني كه اقدام به ثبت‌نام كرده اند و يا از قبل عضو بيمه طلايي بوده‌اند براي بستري شدن با ارائه معرفي‌نامه مي‌توانند از خدمات بيمه‌اي بهر‌ه‌مند شوند و استفاده از خدمات بيمه آتيه‌سازان حافظ فعلا نيازمند الصاق هولوگرام نيست.
 
مديركل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اين پرسش كه «افراد تحت پوشش بيمه آتيه‌سازان در مقايسه با بيمه سال گذشته فرقي كرده است؟»گفت: همه كاركنان رسمي و پيماني و افراد تحت تكفل آنها تحت پوشش بيمه طلايي و ساير افراد همانند كاركنان قراردادي، پدر و مادر غير تحت تكفل كاركنان و همسر كاركنان مونث تحت پوشش بيمه تكميلي (قرارداد دوم) خواهند بود.
 
مشكلات فرهنگيان براي دريافت خدمات و هزينه بيمه طلايي

سياري در پاسخ به اين پرسش كه «در حال حاضر وضعيت مراكز درماني و بيمارستاني طرف قرارداد با اين شركت چگونه است؟»اظهار داشت: با توجه به بند «د» دستورالعمل اجرايي بيمه تكميلي درماني فرهنگيان «طلايي» مبني بر لزوم ايجاد تسهيلات و دسترسي بيمه شدگان فرهنگي به مراكز درماني و بيمارستاني و اعلام آمادگي شركت آتيه‌سازان حافظ براي انعقاد قرارداد با اين مراكز، ادارات كل آموزش و پرورش استان‌هاي كشور بايد گزارشي از اقدامات انجام گرفته در خصوص شناسايي مراكز درماني مورد نظر آن اداره كل و معرفي به شركت آتيه‌سازان حافظ و تعداد مراكز درماني طرف قرارداد در دو بخش سرپايي و بستري در هر يك از مناطق و شهرستان‌هاي تابعه را به اين اداره كل اعلام كند و اين موضوع با ارسال بخشنامه 9/55200/730 مورخ 3/4/93 وزارت متبوع مورد پيگيري و تاكيد مجدد قرار گرفته است.

 
وي اضافه كرد: در حال حاضر تعداد مراكز درماني طرف قرارداد خود را از 315 مركز اوليه(قبل از انعقاد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش) به بيش از 1560 مركز افزايش داده و تاكيد شده است كه با برنامه‌ريزي انجام شده در آينده‌اي نزديك، تعداد اين مراكز را به بيش از 2500 مركز در سراسر كشور افزايش خواهد داد و ازطرفي ما هم ليست و مشخصات مراكز درماني (بيمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، آزمايشگاه‌ها، داروخانه‌ها و ...) طرف قرارداد سال قبل را براي دفتر مركز شركت مذكور ارسال و توقع خود را براي افزايش و گسترش همكاري اين مراكز، جهت خدمت رساني به فرهنگيان و بيمه‌شدگان در سطح كشور اعلام كرده‌ايم .
 
مديركل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش درخصوص اينكه «نظارت بر عملكرد شركت آتيه‌سازان حافظ  چگونه خواهد بود؟»گفت: همه ادارات كل با تشكيل ستاد و تيم‌هاي نظارتي، تمام همت و تلاش خود را جهت نظارت دقيق بر عملكرد شركت بيمه‌گر و ارائه گزارش ماهيانه به وزارت متبوع به كار مي‌گيرند تا موجبات اجراي هرچه بهتر مفاد قراردادهاي بيمه‌اي و كسب رضايت حداكثري بيمه شدگان را فراهم آورند و اميد است با پيگيري‌هاي مستمر ادارات كل آموزش و پرورش، شاهد ارائه خدمات مناسبي به فرهنگيان در طول اجراي قرارداد مذكور باشيم.

برگشت به تلکس خبرها