فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: درآمد 173 هزار ميليارد ريالي دولت از محل پروژه ملي ايرانسل
دوشنبه، 5 آبان 1393 - 11:01     کد خبر: 22717

فرهنگيان نيوز - تدبير:

 

مديرعامل ايرانسل در هشتمين سالروز راه‌اندازي اين اپراتور خبر داد:
درآمد 173 هزار ميليارد ريالي دولت از محل پروژه ملي ايرانسل

مديرعامل شركت خدمات ارتباطي ايرانسل از درآمد مستقيم و غيرمستقيم 173 هزار ميليارد ريالي دولت از پروژه اپراتور دوم طي هشت سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، عليرضا قلمبر دزفولي در نشست خبري هشتمين سالروز راه‌اندازي شبكه ايرانسل با اشاره به رشد 30 درصدي سالانه تركيبي درآمد دولت از محل اين پروژه ملي گفت: ايرانسل 112 هزار ميليارد ريال پرداخت مستقيم در هشت سال گذشته به دولت داشته است كه مجموع پرداختي‌ها بابت حق امتياز صدور پروانه نسل دوم و سوم و وايمكس، تسهيم درآمد، شماره‌گذاري، خدمات اجباري عمومي، حق رگولاتوري، حق فركانس، هزينه اتصال متقابل، ماليات بر درآمد و عوارض، ماليات تكليفي، گمرك و عوارض، خطوط انتقال، هزينه برق، آب، گاز و انرژي و درآمدهاي شركتي‌هاي دولتي مخابراتي بوده است.

پوشش ايرانسل فراتر از تعهدات است

او افزود: تعهدات پروانه ايرانسل در سال نهم براي پوشش جاده‌اي 9.089 كيلومتر بوده و عملكرد شهريور ماه 93 به 28.229 كيلومتر رسيده و 210.6 درصد بيش از تعهدات خود عمل كرده است.

به گفته دزفولي، پوشش جمعيتي نيز طبق تعهدات پروانه بايد 76.03 درصد باشد و ايرانسل با عمكرد 84.1 درصدي، 8.1 درصد جلوتر از تعهدات خود است.

گسترده‌ترين شبكه ديتا و اينترنت همراه در كشور متعلق به ايرانسل است

مديرعامل ايرانسل گفت: ايرانسل با نصب بيش از 135 هزار TRX داراي گسترده‌ترين شبكه ديتا و اينترنت همراه در كشور از طريق 2G، 2.5G، GPRS، EDGE،3G  و 4G  است و 10 مركز سوئيچ اصلي در تهران، مشهد، تبريز، اصفهان، شيراز، بابل، كرج، همدان و اهواز و 53 مركز سوئيچ فرعي نيز در 31 استان كشور قرار دارند.

نرخ قطع مكالمات ايرانسل تنها 0.77 درصد است

او با اشاره به اينكه در حوزه كيفيت شبكه، نرخ قطع ناخواسته مكالمات براساس استاندارد  در سال نهم قراردادي يك درصد است، افزود: اين رقم در وضعيت فعلي شبكه ايرانسل باوجود اجراي فرايند ارتقاي شبكه به نسل هاي بالاتر 0.77 درصد است و براساس پروانه استاندارد نرخ قطعي مكالمات يك درصد است كه اين رقم به عنوان نمونه در شيراز 0.8 درصد، در تهران 1.2 درصد، در مشهد 0.6 درصد، در ساري كمتر از 0.3 درصد، در بابل كمتر از 0.29 درصد، در اهواز 0.56 درصد، در گرگان كمتر از 0.39 درصد، و در يزد نيز كمتر از 0.58 درصد است.

گسترده ترين شبكه رومينگ ايران از آن ايرانسل است

دزفولي، گسترده‌ترين شبكه رومينگ بين‌الملل تلفن همراه كشور را متعلق به ايرانسل دانست و اظهار داشت: در اين شبكه رومينگ سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل با 421 اپراتور دنيا و رومينگ سيم‌كارت‌هاي اعتباري با 158 اپراتور دنيا برقرار است و ايرانسل تنها اپراتور ايراني داراي قرارداد رومينگ ديتا با 304 اپراتور دنيا است و امكان استفاده از كدهاي دستوري و كارت شارژ در اپراتورهاي كشور مقصد و امكان استفاده از سيم‌كارت‌هاي ايرانسل در طول پروازهاي بين‌المللي و سفرهاي دريايي را براي اولين بار با 21 خط هوايي و كشتي برقرار كرده است.

مقرون به صرفه‌ترين تعرفه ارتباطي حجاج از سوي ايرانسل ارائه شد

او گفت: ايرانسل همچنين مقرون به صرفه‌ترين تعرفه خدمات ارتباطي براي حجاج با قابليت حفظ شماره و عدم از دست دادن تماس‌ها را فراهم كردو نرخ هر دقيقه تماس با ايران، تماس درياقتي از ايران و تماس در داخل عربستان سعودي 5990  ريال بود و خدمات ديتا به صورت رايگان در اختيار آنها قرار گرفت.

دزفولي افزود: در دوره حج امسال نسبت به سال گذشته 98 درصد تعداد استفاده‌كنندگان از خدمات نسبت به دوره حج سال گذشته افزايش يافتند و مصرف ديتا نيز 202 درصد و ميزان مكالمات نسبت به دوره حج سال گذشته 6.5 درصد افزايش يافت و بيش از 34 هزار و 386 كاربر ايرانسل در دوره حج سال جاري فعال شدند.

رشد 70 درصدي مصرف ديتا در خاورميانه

مديرعامل ايرانسل درباره روند جهاني ديتاي همراه در جهان گفت: در سال 2018 ميزان ترافيك ماهانه ديتاي همراه 15 اگزابايت برآورد شده است كه از سال 2013 تا 2018 افزايش 11 برابري ترافيك پيش‌بيني شده است.

او افزود: تعداد وسايل الكترونيكي كه تا سال 2018 با استفاده از فناوري‌هاي همراه با يكديگر در ارتباطات هستند شامل دستگاه‌هاي متصل به هم يا M2M به 10 ميليارد دستگاه مي‌رسد و رشد تجمعي مصرف ديتاي همراه در منطقه خاورميانه و آفريقا تا سال 2018، 70 درصد افزايش خواهد يافت.

به گفته دزفولي، پيش‌بيني مي‌شود روند مصرف ديتاي همراه در مناطق مختلف در آفريقا و خاورميانه 9.4 درصد، در آمريكاي شمالي 18.6 درصد، در آسياي شرقي 42.4 درصد، در اروپاي مركزي و شرقي 10.3 درصد، اروپاي غربي 12 درصد و در آمريكاي لاتين 7.3 درصد باشد.

او افزود: درحال حاضر 331 شبكه LTE در 112 كشور جهان و 547 شبكه نسل سوم در 216 كشور جهان به صورت تجاري راه‌اندازي شده است و درصد مشتركان فعال باندپهن همراه از سال 2007 تا 2014 در كشورهاي توسعه يافته 83.7 درصد، در كل جهان 32 درصد و در كشورهاي درحال توسعه 21.1 درصد است.

دزفولي درباره تاثير اينترنت پهن باند بر شاخص‌هاي جهاني گفت: به ازاي هر 10 درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 1.38 درصد رشد در توليد ناخالص ملي و به ازاي هر يك درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 0.2 درصد نرخ اشتغال افزايش مي‌يابد و 0.13 درصد افزايش در بهره‌وري توليد اتفاق مي‌افتد.

او افزود: همچنين به ازاي هر 10 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري براي توسعه پهن باند 1.8 ميليون شغل در طول 10 سال ايجاد مي‌شود و 300 ميليارد دلار صرفه اقتصادي ناشي از گسترش ضريب نفوذ اينترنت پهن باند در سال 2007 در آمريكا برابر 22 درصد از كل صرفه اقتصادي را به دنبال داشته است و با استفاده از اينترنت پهن باند صادرات شركت‌هاي توليدي شش درصد افزايش مي‌يابد و فروش شركت‌هاي خدماتي 10 درصد افزايش مي‌يابد.

دزفولي با اشاره به گزارش‌هاي منتشر شده از سوي بانك جهاني اعلام كرد به ازاي هر 10 درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 1.38 درصد رشد در توليد ناخالص ملي و طبق اعلام گروه تحليلي Analysys Mason به ازاي هر يك درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 0.13 درصد افزايش در بهره‌وري توليد اتفاق مي‌افتد.

او خاطرنشان كرد: افزايش استفاده از پهن باند منجر به تسهيل بكارگيري فرايندهاي كارآمدتر در كسب و كار، معرفي خدمات و برنامه‌هاي كاربردي جديد و دسترسي حداكثري به منابع، مشتريان و نيروي كار مي‌شود و نتيجه آن بهبود بهره‌وري، افزايش نوآوري و افزايش كارآيي واحدهاي سازماني مي‌شود و بنياد فناوري اطلاعات و نوآوريITIF اعلام كرده است به ازاي هر يك درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 0.2 درصد نرخ اشتغال افزايش مي‌يابد و به ازاي هر 10 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري براي توسعه پهن باند 1.8 ميليون شغل در طول 10 سال ايجاد مي‌شود.

دزفولي افزود: Criterion Economics اعلام كرده است صرفه اقتصادي ناشي از گسترش ضريب نفوذ اينترنت پهن باند در سال 2007 در آمريكا 300 ميليارد دلار بوده است و صرفه اقتصادي مصرف‌كننده يعني خريد يك محصول توسط مصرف‌كننده با قيمتي كمتر از آنچه انتظار دارد.

به گفته او، افزايش استفاده از پهناي باند نيز با ارايه سرويس‌ها و كاربرهاي جديد مانند درمان از راه دور، سلامت همراه، جستجوي اينترنت، تجارت الكترونيك، آموزش مجازي، خدمات جديد مالي و روش‌هاي جديد پرداخت و تجارت، سفارشي سازي محصولات، كاهش نياز به انبارداري و بهينه‌سازي زنجيره تامين، رشد بخش خدمات و رشد درآمد كسب و كار منجر به افزايش ميزان صرفه اقتصادي مصرف‌كنندگان مي‌شود.

دزفولي با اشاره به اينكه ITU اعلام كرده است با استفاده از اينترنت پهن باند شش درصد صادرات شركت‌هاي توليدي و 10 درصد فروش شركت‌هاي خدماتي افزايش مي يابد، افزود: باتوجه به اطلاعات ارايه شده و براساس تجارب بين‌المللي، بخشي از اهداف اقتصاد مقاومتي از جمله ايجاد تحرك، پويايي و بهبود شاخص‌هاي كلان، توانايي مقاومت در برابر عوامل تهديدزا، تكيه بر ظرفيت‌هاي داخلي، رويكرد جهادي، مردم محوري، امنيت اقلام راهبردي و اساسي، كاهش وابستگي به نفت، اصلاح الگوي مصرف، فسادستيزي و دانش محوري با توسعه شبكه پهن باند محقق خواهد شد.

او با اشاره به تاثير اينترنت پهن باند بر فرهنگ نيز گفت: با استفاده از اين خدمت امكان اشاعه فرهنگ ايراني و اسلامي به اقصي نقاط دنيا با افزايش دسترسي و سهولت نرم‌افزاري و سخت‌افزاري براي توليد و توزيع محتواي فرهنگي و مذهبي، الگوي سبك زندگي اسلامي و ايراني توسط علما، متخصصي و آحاد مردم فراهم و ارتقاي فرهنگي جامعه از طريق افزايش ميزان نشر و توزيع و همچنين سهولت دسترسي مقرون به صرفه به كتاب، انواع فيلم و محتواهاي ويدئويي در حوزه‌هاي علمي، مذهبي، فرهنگي، سبك زندگي، انواع نواها و آواهاي ملي، محلي، مذهبي و آثار هنري ممكن مي‌شود.

دزفولي افزود: همچنين با بسط امكان توزيع گسترده پيامدهاي ناشي از فرهنگ نامطلوب، توسعه آموزش در راستاي رفع بدآموزي‌هاي فرهنگي و قانون‌گريزي در بستر انتقال پهن باند با استفاده از عكس، متن و ويديو از توسعه فرهنگ نامطلوب جلوگيري مي‌شود و با فراهم آوردن دسترسي به اينترنت پهن باند براي تمامي اقشار جامعه فارغ از موقعيت جغرافيايي و زمان در حوزه‌هاي آموزش، بهداشت و درمان و امنيت پايدار، زمينه‌هاي توسعه عدالت اجتماعي محقق مي‌شود.

او درباره تاثير اينترنت پهن باند بر اقتصاد فرهنگ نيز گفت: افزايش نزديك به 260 درصدي در درآمد توليدكنندگان محتوا و برنامه‌هاي كاربردي به عنوان فعالان عرصه فرهنگ تا سال 2020 و افزايش 25 درصدي در سهم درآمد توليدكنندگان محتوا و برنامه‌هاي كاربردي از كل درآمد ايجاد شده در اكوسيستم پهن باند همراه از نتايج آن خواهد بود.

54 شهر تحت پوشش 3G ايرانسل

مديرعامل ايرانسل، شهرهاي تحت پوشش نسل سوم اينترنت همراه اين اپراتورها را 54 شهر اعلام كرد و افزود: 60 درصد از مشتريان ديتا در مناطق تحت پوشش در 54 شهر آبادان، آستارا، اراك اردبيل، اروميه، اسدآباد، اسلامشهر، اصفهان، اهواز، ايلام، بابل، بروجرد، بندرانزلي، بندرعباس، بوشهر، بوكان، بهارستان، تبريز، تهران، جلفا، دستگرد، دولت‌آباد، دورود، خرم‌آباد، خلخال، خوي، رشت، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعين، سقز، سنندج، سهند، شيراز، شهركرد، طرقبه، طوس، قروه، قزوين، قم، كرج، كرمان، كرمانشاه، گرمدره، لاهيجان، لنگرود، مراغه، مرودشت، مشهد، ملاير، همدان، ياسوج و يزد به اينترنت نسل سوم دسترسي دارند و در طول شش ماه آينده يعني تا پايان اسفند ماه 93 با رشد 300 درصدي مواجه خواهيم بود.

به گفته او، در طول بهره‌برداري اوليه از شبكه نسل سوم، ميزان مصرف در ميان مشتركين دارنده گوشي سازگار با تكنولوژي به ميزان قابل توجهي افزايش يافت.

دزفولي درباره ويژگي‌هاي مودم‌هاي همراه نسل سوم و چهارم عرضه شده از سوي ايرانسل گفت: اين مودم‌ها قابليت اتصال به شبكه‌هاي GPRS، EDGE، 3G و 4G، صفحه نمايشگر، پنل ارسال و دريافت پيام كوتاه، قابليت اتصال به اينترنت از طريق كابل USB، قابليت اتصال به Wi-Fi و قابليت اتصال به كارت حافظه را دارند و برخي از مدل‌هاي آن قابليت اتصال به اينترنت از طريق كابل Rj 45، قابليت استفاده به عنوان شارژر موبايل و پنل مديريت مصرف ديتا دارند.

رشد 25 درصدي ترافيك ديتا در شبكه وايمكس ايرانسل

مديرعامل ايرانسل درباره وضعيت شبكه وايمكس اين اپراتور گفت: تعداد مشتركين وايمكس ايرانسل با رشد 25 درصدي در يك سال به 492 هزار مشترك با 852 نمايندگي و 996 سايت در 36 شهر تحت پوشش رسيده است.

او، شهرهاي تحت پوشش وايمكس ايرانسل را شامل اسلامشهر، اصفهان، انديشه، انديمشك، اهواز، آبادان، بهارستان، تبريز، تهران، خرمشهر، خميني شهر، خوراسگان، دزفول، سبزوار، سپاهان شهر، سردرود، شاهين شهر، شهر قدس، شهرري، شهرك صنعتي اطلس، شهرك صنعتي چرمشهر، شهرك صنعتي طوس، شهريار، شور آباد، شيراز، فرديس، قرچك، كاشان، كرج، گلستان، لواسان، محمودآباد (اصفهان)، مشهد، نجف آباد (دانشگاه آزاد)، هشتگرد و ورامين عنوان كرد.

به گفته دزفولي، رشد ترافيك ديتا در شبكه وايمكس ايرانسل نيز 25 درصد است و تلفن اينترنتي و واي‌فاي نيز آماده بهره‌برداري است و سرويس VPN مبتني بر وايمكس نيز به بيش از 30 بانك، موسسه اعتباري و شركت در نزديك به دو هزار نقطه در سطح كشور، بانك پاسارگاد، بانك سامان، شركت پرداخت نوين آرين، بانك گردشگري، شركت DHL و بورس كالا عرضه شده است.

رشد 85 درصدي ترافيك محتوا

دزفولي گفت: در حوزه محتواي ديجيتال، رشد تنوع محتوا در مقايسه با مهر سال 92 به ميزان 32 درصد افزايش يافته و به تفكيك سرويس نيز تعداد سرويس پيشخوان 109 درصد و تعداد آهنگ پيشواز 39 درصد رشد يافته است.

او افزود: بر همين اساس رشد ترافيك محتوا در مقايسه با سال گذشته 85 درصد و تعداد ارايه‌دهندگان محتوا در مقايسه با سال گذشته 67 درصد رشد يافته است.

بهره‌برداري ايرانسل از توانمندي‌هاي داخلي

دزفولي با تاكيد بر بكارگيري، توسعه ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي داخلي در شبكه ايرانسل گفت: از توانمندي و ظرفيت بيش از 400 شركت توليدي، صنعتي و خدماتي در حوزه سخت افزار، نرم افزار و خدمات فني مهندسي، ارايه‌كنندگان محتوا، بازرگاني، گيرنده و تجهيزات اصلي و جانبي مراكز سوئيچ شبكه، كانتينر هاي خاص مراكز سوئيچ بهره مي‌بريم.

ايجاد 54 هزار شغل مستقيم و غيرمستقيم

او با اشاره به اينكه ايرانسل بيش از 54 هزار شغل مستقيم و غيرمستقيم ايجاد كرده است، افزود: بيش از 1913 نفر در سراسر كشور بكار گرفته شده‌اند و بيش از 52 هزار نفر در شبكه برون‌سپاري شده فني، فروش و پشتيباني با اشتغال‌زايي غيرمستقيم فعاليت مي‌كنند.

به گفته مديرعامل ايرانسل، تعداد كل اشتغال مستقيم و غيرمستقيم در ايرانسل با رشد سالانه تركيبي 16 درصد به 54 هزار نفر رسيده است.

تخفيف 99 درصدي در تعرفه مكالمات

دزفولي با اشاره به ارايه تعرفه‌هاي متعدد و متنوع در شبكه اين اپراتور گفت: مشتركين ايرانسل مي‌توانند علاوه بر تعرفه‌هاي پايه با استفاده از طرح‌هاي رنگي تعرفه مكالمات درون شبكه خود را تا هفت ريال در دقيقه كاهش دهند بطوريكه در طرح جزيره هوشمند تخفيف تا 99 درصد ارايه مي‌شود و در طرح‌هاي رنگي قرمز، آبي و طلايي تحفيف تا 40 درصد در مكالمات درون شبكه ارايه مي‌شود.

او افزود: در طرح آدينه مكالمات درون شبكه در روزهاي جمعه نيم‌بها است و در طرح تخفيف پله‌اي تا 14 درصد تخفيف به مشتركان ارايه مي‌شود و علاوه بر اين بسته‌هاي تركيبي و تخفيفي متنوعي نيز ارايه مي‌شود. براي استفاده از طرح‌هاي تعرفه‌اي ايرانسل كد دستوري #555* درنظر گرفته شده است.

مسووليت‌هاي اجتماعي ايرانسل

مديرعامل ايرانسل در راستاي اجراي مسوليت‌هاي اجتماعي ايرانسل اقدامات متعددي را برشمرد و گفت: در حوزه محيط زيست و زيبايي شهر، ايرانسل اقدام به استفاده مشـترك از سايت‌هاي BTS موجود و استفاده از ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني، پل‌هاي عابر پياده و دكل‌هاي موجود در سطح شهر براي حفظ زيبايي شهر و برهم نزدن مبلمان شهري، استفاده از انرژ‌ي ها‌ي تركيبي خورشيدي، بادي، سوخت و برق براي جلوگيري از اتلاف انرژي و اولين سـايت سبزBTS با انرژ‌ي تركيبي در كشور، ايجاد سايت‌هاي استاندارد مورد تاييد سازمان انرژي اتمي از لحاظ بي‌ضرر بودن تشعشعات، ارسال پيامك انبوه در راستاي فرهنگ‌سازي براي حفظ محيط زيست (فروردين ۹۳)، مديريت پسماند خطرناك براساس مقررات و استانداردها به منظور پيشگيري از آلودگي محيط زيست و مديريت مصرف انرژي و كاهش گازهاي گلخانه‌اي و محاسبه اثر كربن از سال ۲۰۱۱ عنوان كرد.

او افزود: اسپانسري ورزشي و حمايت از سازمان بهزيستي، ساخت مدرسه در مناطق كم‌برخوردار و همكاري با كميته امداد امام خميني از ديگر اقدامات ايرانسل در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي بوده است.

دريافت نخستين پروانه بدون محدوديت تكنولوژي از سوي ايرانسل

دزفولي، مهمترين اقدامات صورت گرفته از سوي ايرانسل را اخذ پروانه بدون محدوديت تكنولوژي براي اولين بار در ايران، تحقق فناوري نسل‌هاي 3 و 4 تلفن همراه و ارايه سرويس‌ها و محصولات متنوع مبتني بر فناوري‌هاي روز دنيا عنوان كرد.

او، اجراي رومينگ ملي به منظور ايجاد زمينه براي افزايش ضريب نفوذ  پهن باند اينترنت همراه در كشور، بسترسازي توليد محتواي ديجيتال در كشور در راستاي تحقق سياست‌هاي دولت و مجلس درخصوص تثبيت و كاهش قيمت‌ها، افزايش ضريب نفوذ و تحقق ضريب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه، خودباوري در اجراي پروژه‌هاي بزرگ و مشترك داخلي و خارجي،  اشتغال‌زايي براي 54 هزار نفر و تحقق بخشي از سياست‌هاي اجرايي اصل ۴۴ در رابطه با خصوصي‌سازي را از جمله مهمترين فعاليت‌هاي ايرانسل عنوان كرد.

به گفته مديرعامل ايرانسل، حداكثر استفاده از توان داخلي، كاهش تصدي‌گري دولت و افزايش درآمدهاي آن، استفاده از توان بيش از 4۰۰ شركت داخلي در زمينه هاي توليد و تامين تجهيزات، خدمات فني-مهندسي، مديريتي، توليد محتواي ديجيتال، بازرگاني، مالي و غيره، گسترش پرشتاب شبكه تلفن همراه،  كاهش قابل ملاحظه قيمت سيم‌كارت، تحويل به روز سيم‌كارت، تحول در حوزه خدمت‌رساني، 3.1 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري خارجي تا‌كنون، اطمينان سرمايه‌گذاران خارجي از سرمايه‌گذاري در كشور و اطمينان و اعتقاد سرمايه‌گذاران داخلي به سرمايه‌گذاري خارجي را از ديگر دستاوردهاي پروژه ايرانسل بوده است.

 

معاونت فروش و توزيع ايرانسل خبر داد:

45 ميليون نقطه دسترسي به شبكه فروش ايرانسل

معاونت فروش و توزيع ايرانسل گفت: درحال حاضر بيش از 45 ميليون نقطه دسترسي به شبكه فروش ايرانسل از طريق روش‌هاي مختلف وجود دارد كه از جمله آنها 33 هزار و 889 نقطه آن خودپردازها، 560 نقطه وب كيوسك‌ها، دو ميليون و 612 هزار و 202 پايانه فروشگاهي، هشت هزار و 637 عامليت فروش و خدمات و 440 هزار فروشنده هستند.

محمود طلايي در هشتمين سالروز راه اندازي شبكه تلفن همراه ايرانسل افزود: اهم فعاليت‌هاي ايرانسل در حوزه فروش و توزيع ايجاد 42 مركز خدمات مشتركين در تمامي مراكز استان‌ها به اضافه شهرهاي بابل، كيش و قشم با اختصاص فضايي بالغ بر 4700 متر مربع و پرسنلي بيش از 190 نفر، ارتقاي سيستم فروش و توزيع از مدل متمركز به مدل غيرمتمركز (طرح فروش منطقه‌اي و استاني) و تمركز بر توسعه فروش الكترونيكي بوده است.

به گفته او، طرح‌ريزي و عملياتي كردن سيستم جامع ارزيابي عملكرد شبكه توزيع، توليد و توزيع كارت شارژهاي 10 هزار ريالي با استاندارد تعريف شده، تسهيل ورود توزيع كنندگان غيرالكترونيك به حوزه فروش الكترونيك از طريق روش هاي نوين الكترونيك، بكارگيري طرح تحويل فوري (Plug & Play) در شبكه توزيع وايمكس، عرضه سيم‌كارت‌هاي دائمي iSIM، فروش آنلاين سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري (OLR) و توسعه شبكه فروش در حوزه الكترونيك و بانكي را از ديگر فعاليت‌هاي ايرانسل در حوزه فروش و توزيع عنوان كرد.

طلايي افزود: انواع روش‌هاي دسترسي به خدمات فروش در شبكه ايرانسل نيز از طريق #7* پرداخت همراه ايرانسل، #100*، وب‌سايت ايرانسل، سايت‌هاي اينترنتي بانك‌ها و شبكه‌هاي فروش اينترنتي، فروش از طريقUSSD، شارژ مستقيم (e-charge)، خود پرداز (ATM) 25 بانك در شبكه بانكي كشور، پايانه فروشگاهي (POS)، وب كيوسك، سامانه فروش از طريق تلفن  (IVR)، روش خط به خط و نرم‌افزارهاي همراه بانك هستند.

به گفته او، در يك سال گشته شبكه فروش الكترونيكي ايرانسل به ميزان 43 درصد و فروش شارژ مستقيم به ميزان 200 درصد افزايش يافته است.

818 نفر 24 ساعته پاسخگوي مشتركين ايرانسل هستند

معاون فروش و توزيع ايرانسل گفت: درحال حاضر بيش از 818 نفر آماده پاسخ‌گويي و حل مشكلات تمامي مشركين ايرانسل در بزرگترين مجموعه مركز تماس خاور ميانه هستند و مراكز تماس منطقه‌اي نيز درحال حاضر در تهران، تبريز،  شيراز و مشهد به منظور حصول اطمينان از پشتيباني پيوسته مشتركين در شرايط اضطراري راه‌اندازي شده‌اند.

او افزود: ارايه سرويس‌هاي پيشرفته از جمله سامانه پاسخ‌گويي خودكار(IVR) و استفاده از سيستم‌هاي يكپارچه پيشرفته مديريت روابط مشتريان ( CRM)، پياده‌سازي سيستم نظرسنجي از مشتركين بعد از پابان هر تماس با مركز تماس جهت تجمع نظرات و بكارگيري آن به منظور ارتقاي رضايتمندي مشتركين و ارسال در لحظه اطلاعات موردنظر مشترك از طريق بستر پيامك از جمله خدمات مركز خدمات مشتريان ايرانسل است و استفاده از برنامه كاربردي پيامك هوشمند درخصوص دريافت بازخورد مشكلات مطروحه مشتركين نيز در دستور كار است.

تمام نيازهاي ارتباطي سازمانها را تامين مي‌كنيم

طلايي گفت: در حوزه راهكارهاي سازماني، ايرانسل با تكيه بر اينكه هر نياز ارتباطي يك سازمان، يك راهكار مخصوص به خود مي‌خواهد، مجموعه‌اي از راهكارهاي ارتباطاتي جامع (END TO END) با ويژگي‌هايي از جمله تشخيص و تعريف نياز ارتباطي با مشاركت سازمان يا شركت مربوطه، طراحي راهكار متناسب با نيازمندي هاي تعريف شده،  كمك و ارائه مشاوره‌هاي لازم براي ايجاد زيرساخت‌هاي موردنياز و اجرا و عملياتي كردن راهكار با هدف تحقق اهداف از پيش تعيين شده به سازمان‌ها و شركت‌ها ارايه مي‌دهد.

او افزود: اهم فعاليت‌ها در حوزه راهكارهاي سازماني، طراحي و ايجاد ساختار سازماني مستقل براي توسعه راهكارهاي سازماني متناسب با نيازهاي سازمان‌ها و صنايع مختلف، اصلاح فرايندها و طرح‌ريزي مدل جديد ارتباط با مشتري، تخصيص و آماده‌سازي تيم پشتيباني 24 ساعته اختصاصي براي راهكارهاي سازماني، توسعه راهكارهاي نوآورانه با هدف سهولت در ارتباطات و توسعه كسب و كار شركت‌ها، شناسايي نيازمندي‌هاي شركت‌هاي تجاري (B2B) و سازمان‌هاي دولتي و عمومي (B2G)، تمركز بر حوزه ارتباطات ماشين به ماشين (M2M) و توسعه راهكارهاي مربوطه، ارايه سرويس‌هاي اختصاصي انتقال داده به بخش عمده بانك‌هاي كشور و همكاري با موسسات و شركت‌هاي مختلف به منظور توسعه راهكارهاي سازماني هستند.

مديركل بازاريابي ايرانسل خبر داد:

عرضه محصولات و خدمات جديد ايرانسل بر بستر باند پهن موبايل

مديركل بازاريابي شركت خدمات ارتباطي ايرانسل ضمن اشاره به عرضه محصولات و خدمات جديد ايرانسل بر بستر باندپهن موبايل از عرضه برنامه‌هاي جديد در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، باقر صمدي در نشست خبري هشتمين سالروز راه‌اندازي شبكه ايرانسل گفت: گسترش ارايه خدمات دولت الكترونيكي، مديريت شهري و ترافيك با استفاده از خدمات مبتني بر مكان، مديريت بلاياي طبيعي با استفاده از اطلاع‌رساني مبتني بر موقعيت، ترابردپذيري تلفن همراه، همگرايي بين حساب‌هاي كاربري و وسايل الكترونيكي، توجه به حوزه‌هاي تخصصي در ارايه محتوي اللكترونيكي و استراتژي همكاري باOTTها از برنامه‌هاي آتي ايرانسل به شمار مي‌روند.

صمدي افزود: از آنجاكه در مقطع كنوني، خدمات جديد همراه، بر تمام جنبه‌هاي زندگي شهروندي اثر گذاشته است، ايرانسل با ارايه خدمات و برنامه‌هاي كاربردي همچون آموزش همراه، فروشگاه محتواهاي تعاملي ويترين و چارسو، سلامت همراه، برنامه‌هاي كاربردي ريتم، زوم و بازيك، خدمات مبتني بر مكان، و بسياري محصولات و خدمات متنوع ديگر، تجربه زندگي ديجيتال را براي تمامي مشتريان خود فراهم كرده است.

او، سرويس‌هاي جديد ارتباطي ايرانسل را جزيره هوشمند، سيم‌كارت‌هاي دائمي iSIM، سيستم ثبت‌نام آنلاين سيم‌كارت (سامانه انتخاب تعرفه)، شماره‌هاي طلايي 0901و 0902، شارژ از طريق وب‌سايت، راهنماي ايرانسل، پيام خودكار، آهنگ شخصي، صداي پس زمينه، پيام پيشواز، سرويس هاي جديد  تعاملي ايرانسل، مكالمات بين الملل هوشمند، سرويس‌هاي مبتني بر كدهاي دستوري، سرويس كمك هاي مردمي، خدمات مالي و پرداخت، خريد بليط، خريد شارژ، خريد بيمه، بسته هاي تركيبي بلند مدت مكالمه، بيمه‌هاي خرد، بسته تركيبي من و كيف پول همراه عنوان كرد.

صمدي، سرويس‌هاي جديد مبتني بر اينترنت پهن باند ايرانسل را اينترنت همراه نسل هاي بالاتر، نسل جديد سيم كارت‌هاي ايرانسل (USIM)، بسته‌هاي تركيبي حجم بالاي اينترنت همراه، مودم‌هاي جديد اينترنت همراه، حساب چند كاربره، محصولات چندرسانه‌اي ايرانسل (برنامه‌هاي كاربردي زوم و ريتم)، سلامت همراه، نسخه جديد فروشگاه برنامه‌هاي كاربردي چارسو، فروشگاه بازي‌هاي موبايلي بازيك، برنامه كاربردي مبتني بر مكان نشان، آموزش همراه، كتابخوان ايرانسل و سرويس پيام‌رسان اينترنتي معرفي كرد.

جزيره هوشمند ايرانسل

او با اشاره به سرويس جزيره هوشمند ايرانسل به عنوان يكي از سرويس‌هاي جديد ارتباطي اين اپراتور، محاسبه و اعمال تخفيف مكالمه براســاس ترافيك شبكه به صورت هوشمند، مديريت توزيع ترافيك مصرف شبكه براساس تعرفه سطح سايت مخابراتي و مشترك، اطلاع‌رساني تخفيف مكالمه از طريق Call Cell Broadcast، امكان اطلاع‌گيري از تخفيف فعلي با شماره‌گيري كد دستوري #0*135*، تخفيف تعرفه در مكالمات درون شبكه  تا سقف 80 درصد و امكان مديريت زمان و مكان مكالمه توسط مشتركين به منظور استفاده بهينه از اعتبار سيم‌كارت را از ويژگي‌هاي آن عنوان كرد.

صمدي با اشاره به فعال‌سازي رايگان اين سرويس از طريق كد دستوري #1*135*، امكان محلي‌سازي تعرفه بر خلاف تعرفه‌هاي ملي رقبا، امكان ارايه پيشنهاد تعرفه شخصي براساس ظرفيت شبكه و خدمتي جذاب براي مشتركين پرمصرف با ارائه تعرفه‌هاي تخفيفي در مكالمات داخل شبكه را از مزاياي آن عنوان كرد و گفت: درحال حاضر بيش از 40 درصد مشتركين اعتباري ايرانسل عضو اين سرويس هستند و بيش از390 ميليارد ريال تخفيف روي آن ارايه شده است.

بسته تركيبي من

او با اشاره به ارايه سرويس بسته تركيبي من گفت: مشتركين اعتباري ايرانسل مي‌توانند باتوجه به ميزان مصرف خود يك بسته تركيبي شامل دقايق مكالمه ايرانسلي، تعداد پيامك فارسي ايرانسلي و ترافيك اينترنت همراه بسازند.

صمدي افزود: در اين سرويس مشتركين مي‌توانند با درنظر گرفتن حجم مصرف دلخواه خود، ميزان هر يك از موارد ذكر شده را در سيستم مربوط مشخص كنند و نسبت به ايجاد بسته اقدام كنند. قيمت بسته ايجاد شده دقيقا منطبق با ميزان مصرف برآورد شده از سوي مشتركين است و تا سقف 94 درصد تخفيف دارد.

كتابخوان ايرانسل

مديركل بازاريابي ايرانسل برنامه كتابخوان ايرانسل را از سرويس‌هاي جذاب اين اپراتور عنوان كرد و گفت: اين برنامه كاربردي به مشتركين امكان خواهد داد به صدها عنوان كتاب متني و صوتي در حوزه‌هاي متنوع از قبيل مذهبي، سلامت، روانشناسي، اخلاق، ورزش، داستان و... دسترسي داشته و لذت شنيدن و خواندن كتاب‌ها با تلفن همراه را تجربه كنند.

او افزود: خريد كتاب به صورت مستقيم با استفاده از حساب تلفن همراه و پرداخت اينترنتي، اولين برنامه كتابخوان ايراني با امكانات چند رسانه‌اي، علامت‌گذاري و دسترسي مخاطب به طيف متنوعي از محتواهاي صوتي از جمله امكانات آن است كه دسترسي به آن از طريق نشاني ketabkhan.irancell.ir ممكن است.

نسخه جديد چارسو؛ فروشگاه برنامه‌هاي كاربردي تلفن همراه

صمدي، نسخه جديد چارسو را فروشگاهي براي ارايه برنامه‌هاي كاربردي تلفن همراه هوشمند توصيف كرد و گفت: در اين فروشگاه محصولات متنوعي شامل انواع برنامه‌هاي كاربردي، بازي و سرگرمي و غيره قرار دارد كه بسياري از اين برنامه‌ها توسط برنامه‌نويسان داخلي توليد شده‌اند.

او افزود: پشتيباني از سيستم‌‌هاي عامل جديد، شارژ درون برنامه‌اي، سهولت در پرداخت هزينه خريد محصولات از طريق اعتبار سيم‌كارت، پورتال اختصاصي براي ارسال برنامه‌ها، پيگيري مراحل تاييد و گزارش‌گيري، به روزرساني خودكار و آسان برنامه‌هاي كاربردي تلفن همراه، دسترسي به محصولات از طريق وب و فروشگاه قابل نصب روي تلفن همراه از امكانات اين برنامه است و مشتركين مي‌توانند اين برنامه كاربردي را از طريق لينكcharsoo.irancell.ir دريافت كنند.

ريتم؛ مجموعه محتواهاي صوتي

صمدي، سرويس صداي ايرانسل را يكي ديگر از خدمات ايرانسل عنوان كرد كه به كمك آن مشتركين مي‌توانند به سادگي به مجموعه متنوعي از آرشيوهاي صوتي دسترسي داشته باشند و به آنها گوش دهند. براي اين كار بايد با استفاده از شماره سيم‌كارت اعتباري و رمز ورود كنترل حساب اينترنتي (e-care) خود وارد برنامه شده و پس از انتخاب فايل صوتي موردنظر، به صورت آنلاين آن را خريده و دانلود كنند.

به گفته او، امكانات اين سرويس شامل دسترسي سريع به محتواهاي صوتي با كيفيت بالا در كمترين زمان، امكان خريد محتواي صوتي به صورت مستقيم با استفاده از حساب تلفن همراه، حفظ حقوق معنوي صاحبان اثر و امكان دسترسي مخاطب به طيف متنوعي از محتواهاي صوتي هستند و از آدرس ritm.irancell.ir قابل دسترس است.

زوم؛ مجموعه محتواهاي ويدئويي

صمدي، زوم را سرويس تصوير ايرانسل معرفي كرد كه به وسيله آن مشتركين قادر خواهند بود به شبكه‌هاي تلويزيوني ملي روي تلفن همراه خود دسترسي داشته و همچنين انواع محتواهاي تصويري اعم از فيلم، سريال، مستند و غيره را از طريق اين برنامه مشاهده كنند.

او افزد: دسترسي سريع به محتواهاي تصويري با كيفيت بالا در كمترين زمان، دسترسي به برنامه يك هفته گذشته شبكه‌هاي ملي براساس جدول پخش برنامه‌ها و امكان خريد محتواي تصويري به صورت مستقيم با استفاده از حساب ايرانسل از امكانات اين سرويس به شمار مي‌رود و امكان دسترسي مخاطب به طيف متنوعي از محتواهاي تصويري فراهم شده است كه به زودي در دسترس آنها خواهد بود.

بازيك؛ سرگرمي به سبك ايرانسل

صمدي، بازيك را برنامه كاربردي اندرويدي جديد ايرانسل براي دوستداران بازي‌هاي موبايلي ذكر كرد كه در اين برنامه كاربردي، مجموعه گسترده‌اي از انواع بازي‌ها در اختيار علاقمندان قرار گرفته است.

او افزود: مشتركين ايرانسل مي‌توانند از ميان موارد موجود، بازي‌هاي رايگان يا داراي هزينه را انتخاب كنند و از طريق اعتبار سيم‌كارت خود، اقدام به پرداخت هزينه براي بازي‌هاي پولي كرده يا پرداخت درون برنامه‌اي انجام دهند.

مديركل بازاريابي ايرانسل، امكانات اين برنامه اندرويدي را پورتال اختصاصي براي خريد و دريافت بازي‌ها، پيگيري مراحل خريد و گزارش‌گيري، شارژ درون برنامه‌اي، سهولت در پرداخت هزينه خريد بازي‌هاي موبايلي از طريق اعتبار سيم‌كارت و به روزرساني خودكار و آسان بازي‌هاي تلفن همراه، دسترسي به بازي‌هاي موبايلي از طريق پورتال قابل نصب روي گوشي‌هاي اندرويدي عنوان كرد كه مشتركين مي‌توانند اين برنامه كاربردي را به زودي از طريق وبسايت ايرانسل به آدرس Irancell.ir/Bazik دريافت كنند.

پيام‌رسان بيسفون

او ضمن معرفي پيام‌رسان اينترنتي بيسفون، آن را يك برنامه ارتباطي بومي براي تلفن‌هاي همراه  هوشمند عنوان كرد كه ضمن استفاده ساده از بيسفون و طراحي بهينه آن با تاكيد بر استفاده روزانه، ايجاد گروه  دوستان، خانواده، كار و ...، امكان ارسال فايل‌هاي تصويري و صوتي، برقراري تماس با كاربران داراي  نرم‌افزار و حتي كاربران فاقد نرم‌افزار، امكان تماس داخل كشور و خارج از كشور، امكان ارسال پيام به صورت گروهي و انبوه، امكان اشتراك‌گذاري مكان، امكان دريافت و ارسال صورتك‌هاي بومي، سهولت در پرداخت و امكان درآمدزايي، قابليت تشخيص خودكار دوستان و آشنايان داراي بيسفون و ... از جمله امكانات آن است.

به گفته صمدي، مشتركين ايرانسل مي‌توانند اين برنامه كاربردي را از طريق فروشگاه بازار براي گوشي‌هاي اندرويد و ITunes براي IOS دريافت كنند.

نشان؛ اطلاعات شهري به سبك ايرانسل

مديركل بازاريابي ايرانسل گفت: با استفاده از برنامه كاربردي نشان ايرانسل، كاربران مي‌توانند به سادگي موقعيت مكاني مراكز خدمات گوناگون، رستوران‌ها، بيمارستان‌ها، مساجد، جايگاه‌هاي سوخت و پاركينگ‌هاي محدوده اطراف خود را مشاهده كرده و بهترين مسير براي رسيدن به مكان‌هاي مختلف را بيابند.

او افزود: همچنين كاربر قادر خواهد بود تمامي تخفيف‌هايي كه توسط رستوران‌ها، كافي‌شاپ‌ها و مراكز خريد در سطح شهر ارايه مي‌شود را مشاهده كرده،  به دوستان خود پيشنهاد داده و نيز درمورد مكان‌هايي كه تجربه استفاده از آنها را داشته‌اند، نظرات خود را بيان كنند.

صمدي درمورد امكانات اين برنامه اظهار داشت: جستجوي مكاني خاص به همراه قابليت جستجوي تخفيف‌هاي درحال ارايه در سطح شهر، به روز رساني مكاني خاص روي نقشه، مسيريابي از مبدا به مقصد، يافتن مكان‌هاي ديدني سطح شهر و امكان ايجاد پروفايل و نوشتن نظرات در مورد مكان‌هاي موجود توسط كاربران از ويژگي‌هاي آن است و مشتركين مي‌توانند به زودي اين برنامه كاربردي را از طريق وب‌سايت ايرانسل دريافت كنند.

آموزش همراه

او ضن معرفي سرويس برنامه كاربردي آموزش همراه ايرانسل، از دسترسي به محتواهاي آموزشي متنوع و تعاملي در هر زمان  و مكان با هر سطح دانشي از طريق آن خبر داد و گفت: قابليت انتخاب دوره آموزشي دلخواه، قابليت تعامل استاد و فراگير دوره آموزشي، دسترسي آسان به محتواي متنوع آموزشي و درسي، كاهش هزينه‌هاي آموزشي، يادگيري همزمان چندين محتواي آموزشي و صرفه‌جويي در زمان از ويژگي‌هاي آن است و مشتركين مي‌توانند به زودي اين برنامه كاربردي را از طريق وب‌سايت ايرانسل دريافت كنند.

سلامت همراه

صمدي گفت: ايرانسل به منظور افزايش آگاهي سلامت عمومي جامعه و همچنين سرعت بخشيدن در امور پزشكي اقدام به راه‌اندازي سرويس‌هاي متنوعي در حوزه سلامت  بر بستر تلفن‌هاي همراه كرده است كه سرويس‌هاي مراقبت‌هاي پزشكي، سلامت فردي و بهداشت روان، برنامه كاربردي جهت آزمايشات اوليه، نبض، قند خون، دسترسي سريع به پزشك شخصي و داروهاي موردنياز بيمار و سهولت در پرداخت هزينه خريد سرويس ها از طريق اعتبار سيم‌كارت از ويژگي‌هاي آن است و مشتركين مي‌توانند اين برنامه كاربردي را از طريق وب‌سايت ايرانسل به زودي دريافت كنند.

تبليغ  همراه

به گفته مديركل بازاريابي ايرانسل، سرويس تبليغات روي بستر تلفن همراه اين امكان را براي مشتريان تجاري فراهم مي‌آورد تا روي كانال‌هاي موجود مانند «پيام اطلاع‌رساني تماس از دست رفته»، «پيام اطلاع ‌رساني از هزينه تماس» و «پيام با من تماس بگير» پيغام‌هاي تبليغاتي خود را به مشتركين ايرانسل برسانند.

او، پاسخ فوري، مشاهده سريع توسط كاربر، سهولت استفاده، بازاريابي مستقيم، برقراري ارتباط مستقيم بستر تبليغاتي موبايل با كاربران، پيگيري پاسخ كاربر و  درك بهتر و تحليل راحت‌تر رفتار كاربران از مزاياي آن است.

بيمه همراه

صمدي از عرصه سرويس بيمه همراه ايرانسل خبر داد و گفت: مشتركين ايرانسل با شماره‌گيري كد دستوري مربوط و انتخاب بيمه مورد نظر مي‌توانند اقدام به پرداخت حق بيمه و خريد بيمه‌نامه كنند.

او افزود: در اين طرح، مشتركين ايرانسل قادر به خريد بيمه‌هاي خرد با مدت اعتبار يك ماه خواهند بود و حق بيمه از طريق كارت بانكي و داشتن رمز دوم پرداخت خواهد شد.

به گفته صمدي، بيمه‌هاي  خرد ويژه حوادث طراحي شده براي مشتركين ايرانسل، تخفيف قابل توجه نسبت به قيمت‌هاي بازار، سهولت خريداري بيمه‌نامه به علت بسترهاي فراهم شده توسط اپراتور و دسترسي به بيمه همراه از طريق كد دستوري #999* از امكانات آن به شمار مي‌رود.

پيام پيشواز متني

او با اشاره به اينكه با استفاده از سرويس پيشواز متني ايرانسل مشتركين سيم‌كارت اعتباري مي‌ توانند يك پيام متني براي خود تنظيم كنند، گفت: در اين صورت در تمامي تماس‌ها، پيام متني تهيه شده به صورت يك پيام فلش روي نمايشگر گوشي تماس گيرنده نمايش داده مي‌شود.

صمدي افزود: امكان تنظيم پيام‌هاي متني گوناگون براي مخاطبان متفاوت و به مناسبت‌هاي مختلف، همچنين مشتركين مي‌توانند در مواقعي كه در خارج از كشور به سر‌ مي‌برند با تنظيم پيام و نمايش آن براي مخاطبان خود تا حدي زيادي هزينه ارسال پيامك بين‌المللي را كاهش دهند.

به گفته او، امكان تغيير پيام پيشواز به دفعات و امكان زمان‌بندي پيام‌هاي متني طي ساعات مختلف يك روز از ويژگي‌هاي آن است و براي استفاده از سرويس كاربر مي‌تواند عبارت OZV را به 8585 پيامك كند.

سامانه جامع تاكسيراني

صمدي، سامانه جامع تاكسيراني را از خدمات جديد ايرانسل عنوان كرد و گفت: در اين سامانه با استفاده از زيرسيستم قرار داده شده در تاكسي، دستگاه كارت‌خوان و كارت‌خوان شهروندي، مسافت مسافران مشخص و هزينه تاكسي پرداخت مي‌شود.

او با اشاره به اينكه قابليت‌هاي ديگري از جمله درخواست مرخصي و ماموريت از طرف راننده و تاييد آن از طرف مديريت سامانه وجود دارد، افزود: اين سيستم با استفاده از سيم‌كارت‌هاي انتقال داده و 3G براي ارسال اطلاعات از تاكسي به سيستم مديريت شهري تاكسيراني و بالعكس فعاليت مي‌كند و اكنون در اصفهان و مشهد درحال اجرا است.

سامانه جامع ثبت ماموريت

مديركل بازاريابي ايرانسل، سامانه جامع ثبت ماموريت را از ديگر خدمات اين اپراتور عنوان كرد و گفت: در اين سيستم مديريت سامانه مركزي از طريق پورتال خود قادر به ثبت ماموريت جديد، ديدن وضعيت هر يك از ماموران و فاصله آنها از مكان حادثه، ارسال ماموريت به تبلت مامور از طريق سيم‌كارت، ارسال جزييات و آدرس محل حادثه به تبلت مامور است.

او افزود: همچنين مامور در هنگام اتمام هر يك از مراحل قبول ماموريت، رسيدن به محل حادثه، اتمام ماموريت و... مي‌تواند وضعيت خود را براي مديريت سامانه ارسال كند.

سامانه تعاملي ارسال پيام

صمدي از راه‌اندازي سامانه تعاملي ارسال پيام خبر داد و گفت: اين سامانه اكنون راه‌اندازي و تجاري‌سازي شده و داراي مزيت رقابتي ارسال به گروه‌هاي هدف است.

او افزود: درحال حاضر حدود يك هزار پايگاه داده به اين سيستم افزوده شده است كه براساس منطقه، مشاغل، سن، جنسيت، ميزان مصرف، دريافت‌كنندگان پيام تصويري و... است.

صمدي گفت: به منظور تسهيل فروش اين محصول، پايگاه‌هاي داده جديدي كه مشتريان درخواست دارند ايجاد و به سيستم افزوده مي‌شود و ويژگي‌هاي جديدي نيز به درخواست مشتريان و با بررسي تيم‌هاي داخلي سازمان درحال اضافه شدن به سيستم است از جمله استفاده از پايگاه‌هاي داده با استفاده از وب سرويس، ارسال از گوشي براي گروه و... است.

 

در جلسه پرسش و پاسخ نشست خبري هشتمين سالروز راه اندازي شبكه ايرانسل مطرح شد

هيچ يك از دعاوي حقوقي تركسل به نتيجه نرسيد

مديرعامل ايرانسل درباره شكايت تركسل درخصوص پروژه اپراتور دوم تلفن همراه ايران گفت: تركسل هيچوقت مستقيما از ايرانسل شكايت نداشته و ايرانسل مستقيما درگير دعاوي با تركسل نبوده است.

عليرضا قلمبر دزفولي در پاسخ به سوال خبرنگاران در نشست خبري هشتمين سالروز راه اندازي شبكه ايرانسل افزود: تركسل دعوايي را عليه شركاي ايراني داشت كه به نتيجحه نرسيد و دعوايي را نيز از سال 87 عليه دولت جمهوري اسلامي مطرح كرد كه اخيرا رد شد. همچنين دعاوي بي نتيجه اي هم عليه MTN در آمريكا ثبت كرد كه عدم صلاحيت دادگاه آمريكا احراز شد و نهايتا هيچ كدام از دعواهايي كه عليه شركا يا جمهوري اسلامي داشت، ب�


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها